Choď na obsah Choď na menu

Základné školy

22. 9. 2023

obrazok5.pngI. PSYCHOLOGICKÁ A ŠPECIÁLNO-PEDAGOGICKÁ  DIAGNOSTIKA

Forma realizácie: individuálna

Cieľová skupina:

deti s nerovnomerným a zaostávajúcim vývinom

deti zo sociálne znevýhodneného prostredia

deti zanedbávané, týrané, zneužívané a inak              

    ohrozené

deti choré a zdravotne oslabené

deti so zdravotným postihnutím

deti s mentálnym postihnutím


II. LOGOPEDICKÁ DIAGNOSTIKA

logopedická depistáž

logopedická diagnostika

logopedická terapia


III. RÔZNE

doučovanie detí zo sociálne znevýhodneného prostredia

odborné poradenstvo pri adaptačných problémoch

konzultačná podpora pre rodičov detí pred vstupom do ZŠ

 

obrazok6.jpg

IV. PREDNÁŠKA SPOJENÁ S DISKUSIOU 

Pedagógovia: 

sociálno-psychologický výcvik, téma podľa potreby

Rodičia i pedagógovia:

zvládanie záťažových situácií - zážitková forma

podľa požiadavky školy

Žiaci:

prevencia šikanovania

    ➛ prevencia kyberšikanovania

 

            témy prednášok:     Zdravý životný štýl a stres

                                                Užívanie návykových látok

                                               Duševné zdravie

                                               Poruchy príjmu potravy

                                               Ako sa efektívne učiť

                                               Zlepšenie sociálnej klímy v triede

                                               Riešenie konfliktných patologických javov v kolektíve

            preventívna aktivita na tému, podľa aktuálnej potreby školy, resp. po dohode so

                školským psychológom, príp. výchovným poradcom.


V. KARIÉROVÉ PORADENSTVO A DIAGNOSTIKA PRE ŽIAKOV 8. A 9. ROČNÍKA

individuálne i skupinovo