Základné školy
I. PSYCHOLOGICKÁ A ŠPECIÁLNO-PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA
Forma realizácie: individuálna
Cieľová skupina:
➛ deti s nerovnomerným a zaostávajúcim vývinom
➛ deti zo sociálne znevýhodneného prostredia
➛ deti zanedbávané, týrané, zneužívané a inak
ohrozené
➛ deti choré a zdravotne oslabené
➛ deti so zdravotným postihnutím
➛ deti s mentálnym postihnutím
II. LOGOPEDICKÁ DIAGNOSTIKA
➛ logopedická depistáž
➛ logopedická diagnostika
➛ logopedická terapia
III. RÔZNE
➛ doučovanie detí zo sociálne znevýhodneného prostredia
➛ odborné poradenstvo pri adaptačných problémoch
➛ konzultačná podpora pre rodičov detí pred vstupom do ZŠ
IV. PREDNÁŠKA SPOJENÁ S DISKUSIOU
Pedagógovia:
➛ sociálno-psychologický výcvik, téma podľa potreby
Rodičia i pedagógovia:
➛ zvládanie záťažových situácií - zážitková forma
➛ podľa požiadavky školy
Žiaci:
➛prevencia šikanovania
➛ prevencia kyberšikanovania
➛ témy prednášok: Zdravý životný štýl a stres
Užívanie návykových látok
Duševné zdravie
Poruchy príjmu potravy
Ako sa efektívne učiť
Zlepšenie sociálnej klímy v triede
Riešenie konfliktných patologických javov v kolektíve
➛ preventívna aktivita na tému, podľa aktuálnej potreby školy, resp. po dohode so
školským psychológom, príp. výchovným poradcom.
V. KARIÉROVÉ PORADENSTVO A DIAGNOSTIKA PRE ŽIAKOV 8. A 9. ROČNÍKA
➛ individuálne i skupinovo