Choď na obsah Choď na menu

Materské školy

22. 9. 2023

obrazok1.jpg

I. PSYCHOLOGICKÁ A ŠPECIÁLNO-PEDAGOGICKÁ  DIAGNOSTIKA A INTERVENCIA

Forma realizácie: individuálna

Cieľová skupina:

deti s nerovnomerným a zaostávajúcim vývinom

deti zo sociálne znevýhodneného prostredia

deti zanedbávané, týrané, zneužívané a inak ohrozené

deti pokračujúce v povinnom predprimárnom vzdelávaní, v záujme korekcie  nedostatkov

oblasti kognitívneho, rečového a psychomotorického vývinu

deti predškolského veku (posúdenie školskej spôsobilosti)

deti choré a zdravotne oslabené

deti so zdravotným postihnutím

deti s mentálnym postihnutím

 

II. DEPISTÁŽ V MATERSKEJ ŠKOLE PRED VSTUPOM DETÍ DO ZÁKLADNEJ ŠKOLY

Forma realizácie: individuálna i skupinová

špeciálno-pedagogická depistáž s detekovaním deficitov v zručnostiach a návykoch

    detí predškolského veku 

psychologická depistáž zameraná na školskú spôsobilosť u detí pred vstupom do

   základnej školy

 logopedická depistáž, logopedická diagnostika

 tréning fonematického uvedomovania podľa D. B. Eľkonina

 

III. PREDNÁŠKA SPOJENÁ S BESEDOU:

efektívna komunikácia RODIČ - DIEŤA – psychologička / špeciálna pedagogička

prednáška pre rodičov (čo má ovládať predškolák pred nástupom do ZŠ) -  

    psychologička alebo špeciálna pedagogička - podľa voľby

 

IV. RÔZNE

odborné poradenstvo pri adaptačných problémoch

konzultačná podpora pre rodičov detí pred vstupom do ZŠ

obrazok2.jpg